Ubrečené ráno, vlastně dopoledne. Je skoro půl jedenácté. Přejímka, uznávám, že to má do minulých přejímek hodně co dohánět. Na druhou stranu, nejméně pohodlné to bylo asi pro pořadatele. Připadal jsem si jako za starých dob. Vím jaký problém je sehnat na něco peníze, proto i dík za bagetu a kolu. Fronta na jízdu zručnosti. Ještě jednou. Teprve dodatečně mi došlo, že tu je i technická prohlídka.

Poděs který mě málem přejel. Vím, že všichni jsme po jízdě zručnosti trošku rozhození, ale proč se snažit přejet staříka který se ani nesnaží uhnout. Osobně bych radši přibrzdil a nechal se vyfotit. Škoda, mohli skončit na indexové stránce. Stačilo málo, jen aby se tam vešlo celé auto. Byl na ně docela hezký pohled. Ještě jednou škoda.... Pan doktor Trejbal je jeden ze zakládajících pořadatelů. Mládenci lepí čísla. Vlastně se o to snaží. Zapocená okna není to pravé. Je to nuda, jdeme dál

Jako každý rok. Totálně promrzlé osazenstvo jízdy zručnosti. Musím se přiznat, že mi poněkud chyběl rtuťovitý stařík. Nic ve zlém...  No konečně. Dorazil několika, snad šestinásobný, možná i víc  vítěz Večerní Prahy. Osobně si nepamatuji všechny ročníky které vyhrál a on mi to z vrozené skromnosti neprozradil.... Přátelé tak tohle je můj kamarád a přítel Jiří Mladič. Pokud se pamatuji, tak se známe od roku 1975. hrůza 30 let...  Letošní ročník se jim doopravdy povedl. Skončili 30 tí. Vždycky se to nepovede.. Kafkové jdou na start, pardon startovní číslo 25.  Klouže to. Na to, že to jede asi po osmé si mohl alespoň natočit kola do výjezdu.

Žhavíme, žhavíme. Pokud nepomůže spolujezdec, je to na draka. Sláva, už jedou. Trošku problém s takovým velkým autem. co k tomu napsat...Snad jen to, že ta černovlasá hlavička s foťákem patrí k řidiči. Zamžený okna, velký auto, samý problém při couvání.

Jsem tam, nejsem. Trošku problém, zvlášť když slyšíte jen pomocí naslouchátka. Vidíte, nakonec skončili třináctí. Koráb silnic na jízdě zručnosti. Jako vždycky šílím. Děti na jízdě zručnosti. Snad to jednou pořadatelům dojde... Jednou, až se něco stane!! Stopky, stopky. Už aby stály (241 tb).

Dumám, co to je a komu to patří. Pak si uvědomím, že jsou to papíry od Technické kontroly. Mládenci před jízdou zručnosti. Ahoj... Předpisově postavený aut. Kola natočený a auto nepatrně natočený do výjezdu. Jen tak málo, aby pořadatel neprskal...

Řeší se problém. Řidiči to na soustředění nepřidá... Už to bude... Žhavení podržel Honza a tak startují bez problémů Síla, moc místa mezi kuželkami není. Velký auta atd...

Páni fotografové. Jsme už pověstní s tímhle autem.Vyloženou náhodou se mi povedlo zachytit v roli fotografů posádku Kafka - Kafka, skončily třináctí a posádku Bříza - Opálka, skončily jako třetí. Dojezd popředu. Kluci se trefují docela slušně. Zas to dítě na jízdě zručnosti. hrůza... Nosorožec v celé kráse.

Ještě jednou fotografové... Je to auto jako hrom. Ovšem průjezd brody zvládá jako nic. Musím uznat, že se to na jízdě zručnosti docela naklání Perfektní dojezd na kuželku.

Couváme, nic není vidět. Dojezd do garáže, mám za to, že byla přejetá.  Obligádní čtvereček. Tak, už jen ty stopky.

Běží, to je fotka, co? Kdybych ji chtěl vyfotit, určitě by se mi to nepovedlo. Takže zůčtování (198 tb). Najíždí kachna. je to tuším typ 2CV. Kdybych se spletl, rád popisku majiteli opravím. Nádherně zrestaurovaný autíčko. Řekl bych, že je minimálně 30 let staré..

Takovýhle světlomet dneska nekoupíte. Mládenci jeli parádně, ale, něco sestřelili. (206 tb). Ještě jednou 43. Někdy se nedá skoro zastavit. to je úhel co?

Mládenci startují, v pozadí si prohlíží jízdu zručnosti Jirka Mladič. To je siluetka, co? Nádhera, tyhle auta miluju. Není k tomu, co dodat, nádhera.

Trošku rozhozený auto. Nepatrně se nám to kroutí. Dojezd do garáže. Výjez z garáže.

Paráda, zadní dojezd v pohodě. Kuželku táhnete za sebou. Jako za mladých dob. Luj De Fines by se divil. Dobrý... . Uznejte, je to nádhera.

Čtvereček! Škoda, že posádka Poslušný - Holeček vzdala. Tady to měli za 199 tb. Tlumený.... Jak to vypadá vzadu?

Technická prohlídka, vlastně kontrola, svítí všechno? Zapsání a chvilka pohody. Jízda zručnost v celkovém pohledu. Audi na jízdě zručnosti. Na tu dálku nepoznám startovní číslo, možná 56. Pokud je to pravda, je to posádky Frýda- Kholová . Skončily 47, tady 196 Tb. Kryt kola, jinak poklice, stojí v originálním provedení 1150 Kč včetně daně.

Technická prohlídka. Technická prohlídka posádky Mladič - Hofírek Dálnice na Plzeň jednu minutu po poledni. Nádherný počasí, paráda! Doba pokročila. Kdeže jsou ty antény na první a druhý program.

Jirka Mladič najíždí na start. Čekáme, jak si povede.  Marná sláva, není to žádný mladík, ale umí. Moc to tu není vidět, ale většinou jezdí způsobem plyn-brzda.

No dneska nemá den. Nakonec to potvdili i ve výsledkách. Okna skoro neprůhledná od deště.  V Garáži je poněkod nejistý... Přeci jen ty přejezdy a dojezdy stojí za to.

Dojezd na jedno dupnutí brzdy. Trošku nejistoty při dojezdu dozadu. Nemám obavu, že by nechal dveře otevřený. Konec adrenalinové minuty. Takže 168 Tb.

Mládenci v čepicích. Sedmdesátka při dojezdu. Posádka Kůrka - Bimbo Velkej  celkově 42 místo a tady neuvěřitelných 151 Tb. Je otázka, jak by dopadl prožraný forman při bočním nárazu, třeba s tuaregem. Myslím, že by Honza mohl vyprávět... Najíždí 68ka  Bříza - Opálka Hlavně nepospíchat...

Velký auta, no však už víte... Parádička, co se všechno nestane při startu J.Z. Tak tady se nejen muselo žhavit, ale vypadl i imobilizer. Takže odkódovat, žhavit a pak teprve nastarovat. Ani se nedivým, že Bříza - Opálka jela v klídku. O nic už nejde. Ovšem to netuší, že jim ty vteřiny budou zatraceně chybět. Tady 217 Tb a celkově 501Tbodíků. Vzhledem k tomu, že vítěz měl celkově 462 Tb. Stačilo zajet jen průměrný čas a všechno by bylo jinak. Tahle posádka je klasický příklad, jak se to všechno může zvtnout. S Martinem Opálkou jsem byl v autě při V.P. 2003. Neuvěřitelný kliďas, až by člověk řekl totální flegmouš. Ale umí.... Patnáct vteřin před startem prvního. Najíždí dvojka..

 Slabý blesk a mizerné počasí dělají své. Nedá se skoro nic vyfotit s bleskem a tak to dopadá takhle. Motory aut běží. Smrad jako v autoservisu. Pořadatelé si užívají. Ještě jednou. tady je to vidět víc.  Motory aut běží. Smrad jako v autoservisu. Pořadatelé si užívají. Ve Wartburgu se dělají testy...

Pomalu se posunující fronta na start. Neuvěřitelné, Wartburg jde na start. Jen by mě zajímalo, jestli majitel ví, že to jméno je vybrané podle jednoho hradu v tehdejším východním Německu. Něco jako u nás, už skoro neexistující Tatra... Fronta před startem do noci. Mozečky se začínají vařit. Zkouška osvětlení.

Pokus o nafocení nosorožce. Moc se to nepovedlo. Fotka která byla udělána kvůli startovnímu praporu. Přiznám se, příště si půjčím silnější blesk.  Čestné předsednictvo...  Vyhlášení výsledků

Takže, Všichni napjatě sledují vyhlášení... Jasně ceny, ale o tohle tu ani tak nejde. Přiznám se, nemáme doma ani jednu. Všechny je mají řidiči. Jezdil jsem celý život jako mitfára a vůbec mi to nevadilo. Čestné pořadetelstvo. Přiznám se, že fandím všem těm nejmenovaným lidičkám, kteří celou tuhle akci zajišťují. Možná pár slov na zakončení by neškodilo.  Tak tohle je řidič posádky Kafka - Kafka. Nejsem si jistej, ale křestní jméno je Jarda tedy Jaroslav. Spolujezdec je Tomáš. Skončili na třináctém místě s 692 Tb.

Vyhlášení výsledků. Nejsem ofic. foto, proto neznám všechny aktéry vyhlášení výsledků. Snad mi napoví někdo z pořadatelů? Vyhlášení výsledků. Nejsem ofic. foto, proto neznám všechny aktéry vyhlášení výsledků. Snad mi napoví někdo z pořadatelů? Vyhlášení výsledků. Nejsem ofic. foto, proto neznám všechny aktéry vyhlášení výsledků. Snad mi napoví někdo z pořadatelů?  Posádka Bříza - Opálka skončila třetí s 501 Tb. Kuriozita u nich: Snad jen to, že spolujezdec má o jeden krční obratel navíc proti nám obyčejným lidem. To se jen tak někomu nepovede.

Mám pocit, že to jsou vítězové. Posádka Ševčík - Zápotocký	(462 Tb). Nic o nich nevím, takže nemůžu posloužit žádným drbem. Pokud se pletu, tak mě snad pořadatelé opraví. Vyhlášení výsledků. Nejsem ofic. foto, proto neznám všechny aktéry vyhlášení výsledků. Snad mi napoví někdo z pořadatelů? Vyhlášení výsledků Pepík Sobota Můj dlouholetý kamarád přejímá cenu za 3 místo v ženské kategorii. Celkem 745 Tb. Mimochodem jsme jeli spolu jednu Večerní Prahu kde se před námi udělala posádka v žiguliku. Taková pumelice do stromu, až z auta vyletěla i kardanka. No nic tenkrát jsme dostali čestnou cenu. doufám, že ji Pepa ještě má. Jen tak na okraj, má totální endoprotézu kyčelního kloubu... Vyhlášení výsledků. Nejsem ofic. foto, proto neznám všechny aktéry vyhlášení výsledků. Snad mi napoví někdo z pořadatelů?